Bianka titkai

minden amire vágyok, amiket átélek

Friss topikok

  • kisbaratod: És mi lett Zsolttal? Nem jöttök össze? Tényleg furcsa, hogy nő létedre élvezed a popsiszexet, de ... (2008.05.27. 15:17) Régen nem írtam
  • T-money: hogy találkoztatok a titkos kapcsolatoddal? (2008.03.15. 13:23) a múlt héten történt...

Linkblog

a múlt héten történt...

2008.02.20. 16:20 | bianka69 | 1 komment

Furcsállhatnak sokan, de nő létemre nagyon vonzódom a popsiszexhez. Még tinikoromban volt egy barátom, aki nagyon kívánta. Olyan türelmes és gyöngéd volt, hogy volt időm megtanulni élvezni. A páromnak szóba sem hozom, Ő sokkal konzervatívabb annál, hogy megértsen.
Két hónapja van egy titkos kapcsolatom, egy fiú hasonló vágyakkal és megfelelő diszkrécióval. A múlt héten elutaztunk kettesben Esztergomba. Minden pillanat Rólam szólt. Sétáltunk, kirándultunk, fürödtünk az Aquaszigeten....és szexeltünk, nagyon nagyon sokszor. Megleptem Őt is, magamat is, erre a kirándulásra vettem egy új fehérnemű garnitúrát. (valójában feketét :)) Egy új tanga, melltartó, combfix. Nagyon feltüzeltem, amikor észrevette rajtam.
Hogy mi történt, arról legközelebb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T-money 2008.03.15. 13:23:40

hogy találkoztatok a titkos kapcsolatoddal?
süti beállítások módosítása